RCS
SZKOLENIE
ESG1
ESG2
ESG3
ESG4
Warunki Techniczne IGCP
Slide

AKTUALNOŚCI

28.01.2025

Podatek od nieruchomości – pytania i odpowiedzi

Podatek od nieruchomości – pytania i odpowiedzi W nawiązaniu do przeprowadzonego szkolenia na temat nowelizacji podatku od nieruchomości - w Dziale Baza wiedzy w zakładce Informacje i opinie prawne - dostępnej po zalogowaniu - zamieściliśmy…
28.01.2025

Narada ws. sposobu realizacji postanowień art. 10d ustawy PE

W dniu 23 stycznia br., w trybie telekonferencji odbyła się narada w sprawie sposobu zrealizowania postanowień art. 10d ustawy PE. Przepis ten nakłada na operatorów systemów dystrybucyjnych energii elektrycznej obowiązek sporządzenia oceny potencjału systemów ciepłowniczych…
28.01.2025

Inicjatywa IGCP ws. podatku od nieruchomości

Izba Gospodarcza Ciepłownictwo Polskie podjęła inicjatywę wspólnych działań organizacji z branży energetycznej w sprawie wyjaśnienia niektórych problemów z interpretacją nowelizacji ustawy o podatku od nieruchomości. W tej sprawie, w dniu 23 stycznia odbyło się spotkanie…
03.01.2025

Środki z KPO na inwestycje w MPEC Nowy Sącz!

Blisko 8 mln zł pozyskało Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Nowym Sączu ze środków Krajowego Planu Odbudowy! Dzięki temu zostaną sfinansowane kolejne inwestycje, które opierają się na nowoczesnych technologiach, wspierających zieloną transformację energetyczną i ochronę…
03.01.2025

Sukces GK ECO w aukcji na premię kogeneracyjną

Prezes Urzędu Regulacji Energetyki ogłosił wyniki czwartej, ostatniej w 2024 roku, aukcji na premię kogeneracyjną, stanowiącej wsparcie finansowe dla podmiotów wytwarzających energię elektryczną i ciepło w skojarzeniu, czyli kogeneracji. (więcej)    

PROGRAM PROMOCJI CIEPŁA SYSTEMOWEGO

OPIS PROGRAMU

Program Promocji Ciepła Systemowego (dalej PPCS) to autorskie przedsięwzięcie Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie, które zaowocowało stworzeniem marki dla produktu dostarczanego przez przedsiębiorstwa ciepłownicze. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu Izby i przedsiębiorstw ciepłowniczych, a także prowadzonym od 2008 roku działaniom reklamowym, kampaniom edukacyjnym i wizerunkowym – ciepło dostarczane przez systemy ciepłownicze nazywamy Ciepłem Systemowym. Marką posługują się firmy zrzeszone w Izbie, rynkach i tłumaczą zawiłe kwestie branżowe klientom i konsumentom firm ciepłowniczych.