Z dumą informujemy, że projekt edukacyjny „Lekcje Ciepła” – projekt w ramach Projektu Programu Ciepło Systemowe – jest finalistą konkursu organizowanego przez Komisję Europejską - European Sustainable Energy Week - w kategorii działań skierowanych do dzieci i młodzieży, mających na celu promowanie świadomości ekologicznej. Konkurs rozstrzygnięty zostanie w czerwcu 2019. Ponieważ jedną z nagród przyznaje także publiczność, zachęcamy do głosowania na stronie: https://eusew.eu/awards-public-vote.
Niemniej dumni jesteśmy z faktu, że „Lekcje Ciepła” znalazły się w gronie finalistów konkursu Power of Content Marketing, kategorii Content Marketing_Edukacja. Jest to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Tutaj rozstrzygnięcia zapadną już pod koniec maja. Prosimy trzymać kciuki!
W dniu 12 grudnia br., w siedzibie Ministerstwa Klimatu i Środowiska, odbyło się drugie posiedzenie Zespołu ds. transformacji ciepłownictwa oraz określenia modelu funkcjonowania rynku ciepła, który został powołany w październiku br. Celem pracy Zespołu jest…
Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, że w ubiegłym tygodniu: 3 grudnia 2025 r., z inicjatywy naszej Izby, miało miejsce wyjazdowe posiedzenie sejmowej Komisji do Spraw Energii, Klimatu i Aktywów Państwowych (ESK) w Elektrociepłowni Siekierki. Współgospodarzem…