Podczas spotkania Grupy Roboczej Ciepła Systemowego, w dniu 8 kwietnia, uzgodniony został zakres badań marketingowych, które prowadzone będą z firmą PBS/DGA, omówione zostały szczegółowe założenia i makiety funkcjonalne systemu e-lekcji ciepła, które dostępne będą od nowego roku szkolnego oraz odbyło się spotkanie redakcyjne Magazynu Ciepła Systemowego. Przygotowane zostały także założenia do odświeżenia lokalnej strategii komunikacji marki ciepłowniczej oraz ustalone zostały szczegóły XIV Marketingowego Spotkania Ciepła Systemowego. W spotkaniu wziął udział Prezes Jacek Szymczak.
W dniu 12 grudnia br., w siedzibie Ministerstwa Klimatu i Środowiska, odbyło się drugie posiedzenie Zespołu ds. transformacji ciepłownictwa oraz określenia modelu funkcjonowania rynku ciepła, który został powołany w październiku br. Celem pracy Zespołu jest…
Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, że w ubiegłym tygodniu: 3 grudnia 2025 r., z inicjatywy naszej Izby, miało miejsce wyjazdowe posiedzenie sejmowej Komisji do Spraw Energii, Klimatu i Aktywów Państwowych (ESK) w Elektrociepłowni Siekierki. Współgospodarzem…