"Dzięki edukacji na Państwa profilu wypracowałam nadpłatę w wysokości 660 złotych. Wystarczyło skręcić grzejniki na 3, reagować na temperaturę na zewnątrz i przed wyjazdami, i to się stało samo" – płyną do nas podziękowania od naszych sympatyków w social mediach. Tegoroczna odsłona kampanii 20 stopni pokazała, że wielu użytkowników ciepła ceni nasze internetowe porady i stosuje się do nich na co dzień. Kampania przyczyniła się do ograniczenia zużycia ciepła i niższych rachunków w okresie, kiedy podwyżki cen są palącym tematem. Internauci podkreślają, że ograniczenie temperatury ma dobry wpływ nie tylko na zużycie ciepła, ale też na nasze zdrowie i środowisko naturalne, a kryzys – wbrew pozorom – dodatkowo zmotywował do nauki rozsądnego gospodarowania ciepłem. Od lutego przybyło na naszym profilu 20stopni.pl niemal dwa tysiące obserwujących – to jednocześnie dwa tysiące więcej świadomych użytkowników ciepła! Taki efekt mogliśmy osiągnąć dzięki wspólnym działaniom w ramach kampanii "Oszczędność w każdym stopniu", która przez cały luty toczyła się w social mediach.
W dniu 19 lutego br.,w siedzibie Urzędu Regulacji Energetyki, odbyło się kolejne spotkanie Komitetu Sterującego Zespołu ds. Karty Efektywnej Transformacji Sieci Dystrybucyjnych Polskiej Energetyki. Przedmiotem obrad było omówienie uwarunkowań związanych z integracją sektora elektroenergetycznego i…
W dniu 19 lutego br. odbyło się kolejne posiedzenie Parlamentarnego Zespołu ds. Ciepłownictwa. Zasadniczym tematem spotkania była kwestia finansowania transformacji ciepłownictwa patrząc z perspektywy stanu na rok 2025. W trakcie obrad przedstawiciele sektora ciepłowniczego przedstawili…