Nagrodę za pełne wykorzystanie potencjału marki Ciepła Systemowego w 2019 roku otrzymało Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gnieźnie. Konsekwentne używanie narzędzi promocji na lokalnym rynku i systematyczna praca dały efekt w postaci rekorku punktowego w tej, rozgrywanej od trzech lat, marketingowej grze. Zespół marketingu PEC Gniezno zdobył 288 z 360 możliwych stopni ciepła. Nagrodę z rąk Zarządu IGCP odebrała Pani Lidia Burzawa. Gratulujemy!
Opinię prawną dot. tego zagadnienia w sytuacji, gdy odbiorca zalega z płatnościami za ciepło, zamieściliśmy na stronie www.igcp.pl w Dziale Baza wiedzy w zakładce Informacje i opinie prawne – dostępnej po zalogowaniu.
W związku z toczącym się procesem konsultacji projektu zmiany ustawy o podatku od nieruchomości, Izba wystosowała do Ministerstwa Finansów uwagi w tym zakresie. W swojej opinii IGCP wskazała, że sektor ciepłowniczy charakteryzuje się znaczącym potencjałem…